Anneler selam oğlumun vücudunda kızarıklıklar vardı doktora götürdüm atopik egzama dediler ama ilaca başlamaya gerek yok nemlendirme yeterli dedi. Hergün iki üç kez nemlendiriyorum bacak ve gövdedekiler azaldı ama boynu daha da kötü oldu. Bunu yaşayan var mı tekrar doktora gitmeli miyim bu arada bebeğim 4 aylık