Ya kızlar 3 yaşında kızım var her yemek sırasında herseyi yere döküyor bilerek ters çeviriyor yada düzgünce koymadığı için dökülüyor her defasında önce güzellikle anlatıyorum dikkatli ol kızım, annecim güzel koy, dökmeden ye diye yok inadına döküyor kızıyorum bağırıyorum artık saatlerce temizlik yapıyorum temizlik yaptığım belli olmuyor. Eşimle bu konuda tartışıyoruz bırak dağıtsın, bırak kirletsin, tek derdim halının koltuğun kiri olsun, çocuğumun yüzü gülüyor o yeter diyo. İnanın eve biri gelse lekelerden utanıyorum, ne kadar silsem temizlesem de temiz durmuyor.
Şu resme bakın kinetik kum dökmüş örtü serdim kovanın içine döktüm kumu ben tuvalette iken bu hale getirmiş. Bağırdım çağırdım yeter artık bıktım temizlemekten diye oturdum saatlerce ağladım. 4 odamız var çoğu böyle lekeli halı örtüsü fayda etmiyor eve misafir gelmesin istiyorum sürekli yıkamaya da veremiyorum herkes çocuk büyütüyor hanginizin evi bu şekilde söyler misiniz gerçekten sinirlerim bozuluyor.
