adaatuna masalnes bebişle gece dışarıda bir şey yapılmaz. Ev arkadaş ailecek evde kutlamak ancak. İmkanınız varsa anneniz felan bakacaksa harika plan yapılır tabi :)
cokbilmismom masalnes İstanbul’da bebekle yılbaşı gecesi dışarı çıkmazdım şahsen ben 🙈 bebeğiniz kaç yaşında eğer yemek yemenize müsaade ediyorsa dışarıda yemek yiyip evinize donebilirsiniz. Eğlence mekanları zaten bebekli olmaz
tgcayz masalnes şu pelet sobalardan var bızde kışta olsa sahıle falan gıdıp yakıp oturabılıyoruz mesela cok zevklı guzel oluyo öyle bir şey almaya ımkanınız varsa bebekte usumez sandalye masa sahılde oturabılırsınız
firstmama evde güzel bir yemek yenillip çengelköyden havai fişek gösterisi izlenebilir ya da Avrupa yakasında boğaza yakın bir yerden🌸 genelde bebekli misafirler alınmıyor maalesef alkollü mekanlar olduğu için yılbaşında
masalnes adaatuna annem var tabi ama şuanlık kimseye bırakmıyoruz beraber hani dedik belki çıkarız ama
masalnes cokbilmismom yok eğlence mekanına zaten gitmiyoruz hani açık alanda yürüyüş olur bi meydan olur bi cafe olur 10 aylık
adaatuna masalnes yani bence asla yapılmayacak bir şey ama siz bilirsiniz yine annenize bırakıp çıkmak en güzeli hem başbaşa geçiririsnşz🙃