Selam hanımlar oğlum 3 yaşına girdik artık tuvalet eğitimine başlamak istedim bir kaç ay önce gözüm kesmedi başlayıp bitirdim erken diye ama artık yaşına girdi bezden de rahatsız oluyor çıkarmak istiyor.ama lazımlık mı klozet kapağı adaptörü mü alsam bilemedim hangisi daha kolay uyum sağlar.Bide kaçırma yapıyor bugun ilk gün normaldir demii