mom97X Kızım (17 aylık). Bazen misafirlikte, düğünde veya dışarı çıktığımızda çocuğumun sevdiği bir yemeği bulamama durumu olabiliyor, bu yüzden acaba yemek termosu mu alsam diye düşündüm. Kullanan var mı aranızda kolaylık mı sizce de ?
Kaardelen mom97X Çok büyük rahatlık. Özellikle dışarı da yemek derdi olmuyor düşünmüyorsun rahatça kullanıyorum ben. Tavsiye ederim.🤌🏻
ninodurbenimadim mom97X Ek gıdanın başından beri kullanıyorum ben, tavsiye ediyorum hayat kurtarıyor. ☺️
mom97X canmanayvesuyu rahatlıksa alcam valla, bazen evden ona yemek yaparım gittiğimiz yerlerde çantamdan çıkarıp yediririm
mom97X aslananne27 benimki büyük 17 aylık ama hâla seçici, gittiğimiz yerlerde sevmediği bir yemek olunca şaşırıyorum ne yedircem diye
Nurce mom97X bu zamana kadar kullanmamanız şaşırtıcı. Ek gıdaya başlar başlamaz aldım ben e bebeğinkini. Çokta memnunum. Sabahtan kaynar koyduğum çorba akşama ılık oluyo çok büyük rahatlık. Parkta misafirlikte ya da dışarıda yemek yediğimizde hep yanımdadır. Gittiğimiz yerdeki yemeği yemezse diye hep yanıma alırım kızıma göre bir yemek.
mom97X Nurce bazıları kızın büyük artık almana gerek yok filan diyo ama seçici bi kız bi de misal düğündeyiz ben nerden ona yemek bulcam acıkınca