Tiroid vücuttaki hormonel dengesizlik sebebiyle oluşan bir hastalık ve maalesef ilaçlar iyileştirmek yerine baskılıyor yıllarca aynı ilacı kullanmak zorunda kalıyorsunuz
Tiroid =yorgunluk öfke kabızlık demek
Bende gebelikte çıktı doğal takviye kullandım ve 2 ayda normale döndü çok şükür
Şimdi hiçbir problemim yok kesinlikle ata dede yöntemi doğal takviyelere ihtiyacımız var çünkü şu an yediklerimiz de bizi beslemiyor