gokkus7 4. ay atağından bildiriyorum buralar bol sinir krizli , bol karşılıklı ağlamalı , bol delirmeli 😫😂 biz anneler olarak bitiyoruz ama bu ataklar bitmiyor 🥲 hayır bir de büyüdükçe düzelecek diyorlar bana biz büyüdükçe kötü oluyoruz. Her ay bir öncekini aratıyor bana Allah sonumu hayretsin tımarhanelik olmam inş 😂