DenizAlpinAnnesi geçmiş olsun canm.capaklanmaya feln cay feln iyi oluyor ancak bu duurm farkli doktra gitseniz daha iyi...gorenlere,sevenlere, mutlaka MasaAllah dedirttirin.demeyenler çok oluyor...Allah korusun nazar çok etkiilidir..Felak nas ayet kürsi feln okuyun..kıyamam ya❤️