21_cemile 16 aylık kızım 2 haftaya yakındr karnı şişmiş ben ilk başta cok yemek yiyr ondan sanmıştm ama sabah uyandığında karnı şiştr ve cok salyası var normal mi?
Kaardelen 21_cemile Karın şişliği normal değil. Kuzenimin 2 yaşındaki kızının da böyle karnı şiş semsert oluyor doktora götürüp duruyorlar teşhis konamıyor. Eğer biraz daha bulunmazsa bir şey Ankara’ya götürecekler. Ama her bebek bir olmaz siz peşine düşün bulunduğunuz şehir de nedenini iyice araştırsınlar. Allah korusun sağlık bu, göz ardı edilmeye gelmez.
zynprvlfsn 21_cemile Öncesinde geçirdiği ameliyatlar ne ile ilgiliydi, geçmiş olsun. Ameliyatı yapan doktora götürürdüm ya da çocuk uzmanına? İhmal etmeyin, götürün bence çok bekletmeden, 2 haftalık karın şişliği benim gözümü korkuturdu.
21_cemile Over kist ameliyatı ve kesi yeri fıtığı vardı ameliyat oldu.3 ameliyat karın bölgesinde doktoruna götürdm elle muayene yaptı bişi yok dedi cocuk doktoruna götr dedi götrdm cocuk toktoru bizlik bişi yok dedi tekrar kızımın doktoruna gittim gastroenteroloji ye götürün dedi
Kaardelen 21_cemile İnanın çok tuhaf bir durum bu hastalık. Bize de sürekli test yaptırıyorlar ama elle tutulur bir sonuç yok.
21_cemile Kaardelen fark edilincede geç oluyr bazen. Ben 6 aylık hamileyken kızımın yumurtalığında kist olduğunu öğrendim. doktorum doğumdan snra cocuk cerrahi görsn dedi. doğuma gittim oradaki doktorlar ebeler dalga geçtiler benle kızım ilk ameliyatı olduktan 10 gün snra taburcu olacağımız gün dikişleri komple patladı bağırsakları hep dışarı cıkmıştı. Bu yüzden doktorlarda fazla güvenim kalmadı.
21_cemile Gamzeliff bilirde bize tam net bişi demiyrlar hiç olmazsa bi ultrason felan cekin içimiz rahatlar ama yok dedi
Kaardelen 21_cemile Bazıları o kadar merhametsiz oluyor ki haklısınız. O yüzden araştırmak çok önemli. Bizim çocuk doktorumuz o kadar iyi bir insan ki gece dahi evine çağırır benim kontrol edemeyeceğim bir sorunu varsa. Benim de bebeklik doktorummuş aynı zaman da annem de beni onunla büyütmüş :) Şimdi bende oğlumu götürüyorum. İyi ki de götürüyorum gerçekten hakkını veren bir uzman bulmak çok zor.