kelebegiminannesiyim Bebeğim 15 günlük çok fazla gaz problemimiz var. Bu ürünü Kullanan var mı? Memnun musunuz?
cananbulbul kelebegiminannesiyim çok duydum etkisi varmış ama hiç kullanmadım sab simplex ise yaradı bizde
1tosbikannesi_ kelebegiminannesiyim damla değilde şurubunu kullanıyorum nurse harveys colex bebeğime çok iyi geldi 2 buçuk aylık oldu daha 40 ı çıkmadan kullanmaya başlamıştım 🌸
rabia1806 1tosbikannesi_ bende damlasını kullanıyorum. Şurubu da varmış tuvalet sorunumuz da var size iyi geldi mi acaba
catperson kelebegiminannesiyim kilosuna göre doktor belirliyor miktarını, yirmişer damla olacsk şekilde günde iki kere veriyoruz biz.
kelebegiminannesiyim catperson kaç aylık sizinki. Prospektüsünde seyrelterek diyor da pazartesi en iyisi doktora gitmek
1tosbikannesi_ rabia1806 twippy probiyotikle beraber kullanıyorum yani bize çok iyi geldi kendisi rahatça yapabiliyor mesela ama tabiki her bebek farklıdır bize iyi gelen size iyi gelebilir de gelmeyebilirde deneyerek ilerlemek lazım
neslihankusdemir kelebegiminannesiyim nurse harvey’s damla kullandık sonra nurse harvey’s colex şurup kullandık hiç bir faydası olmadı sonra metsil kullanmaya başladım şimdi hiç sancımız yok
Miracinannesi52 kelebegiminannesiyim damlasını kullandık bebeğim hiç istemedi onu verince ağlıyordu sonra şurubunu verdim gazını çıkarmaya başladı sakinleştirdi bize iyi geldi
ozdenizzz kelebegiminannesiyim benim ikizlerim var gaz damlasını bile resmen bebekler seçiyor benim bir bebeğime nurse iyi geldi diğer bebeğime relactaz verdim.
moryazma kelebegiminannesiyim Biz sab simplex kullanmıştık aman aman bi etki etti diyemem ama faydası vardı tabi