Arkadaşlar kreşe anaokuluna giden çocuklaınıza kışın bağışıklık için takviye ne kullanıyorsunuz acaba ben normalde vitisfera resverol kullanıyorum d vitamini birde kişin kullandim en önemli olan ama oğlum okul giidyir ya çok hasta oluyor yani bu sene ilk senesi evet normal ama bilemedim birde grip aşısı yaptırdım önümüzde ki hatada 2. Dozunu yaptiricam