2.5 yaş kızım bugün sabah sol gözünü ovalayarak uyandı. Gözü biraz sulu bir şekilde çapaklanmıştı, sildim biraz daha uyudu. Uyandığında geri biraz şişmişti gözü , iç kısmının da şakağına doğru beyazında biraz kızarıklık var mercimekten daha küçük . Şimdi şişi komple indi. Kapağında da bir şey yok . Ama iç kısmında kızarıklık az var yine. Bir de sulanıyor. Ama kaşıma acıma yok keyfi yerinde. Pazartesiye kadar ne yapabilirim acaba evde bi fikri olan var mı? İlk kez başımıza geliyor.