tulaayyy Öncelikle çok geçmiş olsun bnde birşey sormak istiyorum 7 aylık bebeğim var öksürük kendisi çocuk doktoru iburamin zero şurubu verdi çoğu kaynakta bu ilaç 1 yaş altı kullanılamaz yazıyor kafam karıştı eğer böyle ise neden veriliyorki anlamış değilim
penyy tulaayyy çoğu ilaçta şu yaş altı falan kullanamaz yazıyor ama yine veriyorlar ona göre ölçü ayarlıyorlar zaten bebeğin kilosuna göre falan sıkıntı yapmayın yani verdiyse kullanın