Ruya_Mert bende bu arabayı çok beğendim almayı da düşünüyordum açıkçası ama bazı yorumlar oturma alanının çok dar olduğunu kilosu arttıkça kullanmasının güç olacağı yönündeydi ? Sizin gözlemleriniz nasıl acaba ? Birde yüksek mi dışarıyı görebilir mi ?