yeniannee3209 Herkese merhaba aralık sonu oğlumun doğum günü.. siz bebeklerinizin 2 yaş doğum gününü nasıl kutladınız acaba paylaşırmısınız fikir olsun😊🩷
Happymom29 Çok sade soft renk balonlarla bi duvarı süsledim bir de pankart var ondan astım iyi ki doğdun yazısı var üstünde ben de yeni yaptım doğum gününü