arkadaşlar benim oğlum 4 aylığa girecek beşikte reflü yatağında yatıyor ve artık sığmıyor reflü yatağına hemde kayıyo beşikten reflü yatağını kaldırınca sığar tabiki ama ben korkuyorum kusarsa bogazına kaçarsa diye nasıl yatırmalıyım sizce tecrübesi olanlar yazabilir mi bir arkadaşım ince bir yastık koymuş altına öyle yatırıyordu ama yastıkda boğulur mu onu geçtim sağa sola döner diye korkuyorum şimdi hafiften dönmeye de çalışıyor çünkü reflü yatağında koruma vardı onu kaldırınca ne olacak