Ben Pakize koydum adıni😂😂
Ayşe neden koydum bilmıyrum ama ole kaldı
_nurrsema kakılmış koydum robotumun adını 🤣
_nurrsema benimki uyuşuktu attım evden
_nurrsema bizimkinin ismi “Abidin”
_nurrsema pakizee