Kızlar merhaba, benim yaşadığım sorunu yaşayan var mı yardımcı olabilecek? Bebeğim 4aylikken alerjitesti yaptık ve yumurta akına 22 puanla alerjisi çıktı. Bu yüksek bir rakam. Doktorumuz öyle soyledi. 9 aylık oldu ben merak edip tekrar test yapılmasını söyledim. Testin sonucu 72 ye yükselmiş. O kadar dikkat ediyorum ki nerdeyse hiç bişey vermiyorum ona rağmen çıkmış ya delirecem. Süt alerjisi, balkabağı, buğday sonradan oluştu. Ne vereceğimi şaşırdım. Ne zaman geçecek bu alerjiler lütfen akıl verin