hdag evimiz genel de 24 derece oluyor 1 tog kollu uyku tulumu kullanıyoruz ben içine ince tulum da giydiriyorum çünkü tek zıbın üstüne uyku tulumu giydirdiğim de göğsünün soğuk olduğunu farkettim ama içine ince tulum üstüne uyku tulumu giyince ne terliyor ne üşüyor tam kararında oluyor bizim için