Selam anneler, kızım 17 aylık, doğduğundan beri anne sütü alıyor sorun şu ki ek gidaya geçtiğimizden beri süreç kötü geçiyor zamanla düzelir dedim kızım hiç bir şey yemiyor doğru düzgün geçen haftada hasta oldu ağzına bir lokmayı zorla koydum diyebilirim iyice berbat oldu işler, çorba asla yemez tek yediği şey var o da yayla çorbası, onun dışında ne kadar tarif ne kadar çorba denediysem hayır ağzını kitliyor reddediyor tek yemek istediği şey yayla çorbası kuru ekmek ve üzüm başka bir şeyi kabul etmiyor bu durum beni o kadar yıpratıyor ki yemek zamanları strese giriyorum doğduğu günden beri hiç bir seye 1 kere sesimi yükseltmediğim çocuğuma dün dayanamayıp sesimi yükselttim çok üzüldüm ama uykusuzluk, mızmızlık her türlü zorluğa okey çok sakinim ama bu yemek konusunda o kadar çaresizim ki artık 8,5 kilo alt sınırda kilosu, yese ona neler neler yaparım diyorum hevesle ama her öğünde onu yemezse bunu da yapıyım bunu da yapıyım diye diye 3-4 çeşit şey hazırlıyorum ve yemiyor mutfaktan çıkamıyorum yese yine amenna ama yok yok ne yapacağım bilmiyorum iştah açıcı tarzı temiz içerikli 1 ürün aldım alerji yaptı zaten atopik egzama oluyor, çok çaresizim artık bu konuyu halledemiyorum, doktorların çocuğunuza balık et şunu bunu mutlaka yedirin yazılarını gördükçe çok üzülüyorum yetersiz kalıyorum ne yiyecek stresi beni mahvetti biraz uzun oldu kusura bakmayın konusabileceğim kimse yok