Kızlar selam doğum yapalı bugün tam 4. Ay adetim 5 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı ama gece kanamam basladı ama düşük kanaması gibi değildi. Ped taktım yine biraz gelmeye basladı. Şimdi silince geliyor sadece ama kokusu falan normal ben de iyi hissediyorum. Sizce ne olabilir