2.5 yaşındaki oğlumun tırnaklarını en son sanırım bebekken rahat rahat kesmisimdir. Ayak tırnaklarını mümkün değil kestirmiyor Bi ara el tırnaklarını da kestirmiyordu Bayadır kestiriyor yine onu.Ayak tırnaklarını uykuda kesmeye çalışıyorum ona da müsaade vermiyor kızıyor tekme atıyor sansliysam iki tane kesebiliyroum bazen hiç kesemiyorum. Ejderha tırnağı gibi olucak yakında. Ablamalr inanmazdı kesemedigime ayak tırnaklarını onlar bile denedi mümkün değil yani . TV den bi seyelr aciyorum dikatini dagilsin diye o da yok .Sizde yasadiniz mi böyle bir şey sinirlerime hakim olamıyorum artık her gün bugün kızmicam diye uyanıyorum daha öğlen olmadan brnjm sarteller atıyor. 🤦♀️