Glcn4 doktora götürdün mu canim. Benim kizimda aynı anlattığın gibiydi 1 yaşında tam desteksiz devrilmeden oturmaya başladı çok hiperaktif çocuk hareketli olduğundan dengede duramıyordu. Doktorumda aynisini söyledi. Hiç sıkıntı yapma kimi çocuk gec oturur geç yürür kimi çocuk erken. Her çocuğun gelişimi farklı.