meritt Herkese merhaba. Normal doğum yapalı 3 gün oldu. Fakat hala göbeğim var ve korse kullanmak istiyorum. Acaba normal doğumdan sonra korse kullanımına ne zaman başlamam gerekiyor ? Ve önerebilceğiniz korse varmı ? Şimdiden teşekkür ettim ☺️
zcn01 meritt ben sezeryan yaptim 5.gun doktorum kullanmaya baslayabilirsin demisti yamuna korse kullaniyorum 2 haftada 6 cm inceldim tavsiye ederim