kurabiyeee ay benim oğlum da 8 aylik o da öyle yapıyordu bekletiyordu taneli şeyleri ya da tükürüyordu ama şimdi yutuyor yavaştan alıştı pirinci şehriyeleri falan ama lapa gibi yap çok yumuşak olsun o zaman daha rahat yutuyor ve artık alıştı yutmaya başladı demek ki ilk başta tam pisirememişim ondan biriktiriyordu