Merhaba anneler biliyorum tuhaf gelecek ama toplumda bebeklerin çok zorluk çektirmeleri gerek diye bir algı var aksi olduğunda hemen bi nazar değdirme oluyor. Dün akşam misafirler geldiğinden beri full uyudu bebeğim artık ben uyandırdım kaygılandım nazar olacak diye ki nazarı hiç çeken düşünen bir insan değilim normalde ama bu konu beni kaygılandırıyor sözkonusu çocuğun olunca. Sonra besledim falan öyle hiç ağlamadı misafirler kucağına aldı etrafı izliyor laf istiyor cin cin bu dediler böyle dedikçe insanlar ben panik oluyorum nazar değecek diye. Gece sadece beslenmeye kalkar iki üç kere sabah yedi sekiz veya daha erken uyanır. Maşallah yani bilmiyorum kızım beni hiç yormadı tüm ev işlerimi yapıyorum. Dün misafirimi tam menülü dört dörtlük ağırladım mesela ha zorluk çektim mi illa ki çektim akşamları gaz sancıları oluyordu çığlık çığlığa kalıyordu onun da yolunu bulmuştuk bi şekilde sakinleştiriyorduk çok şükür bugünlerde gaz da azaldı. Bilmiyorum aslında belki çok normal şeyler ama toplumun verdiği baskıdan dolayı anormal bir şey mi var diyorum. Tabii ki her bebek farklı ama sizin bebekleriniz nasıl gidiyor ? (Kitap okuyorum katılıyor,değişik sesler çıkarır sohbeti gülmeyi çok sever, elini ağzına götürüyor yavaştan bi şeyleri kısa süreli elinde tutuyor renkli ışığı takip ediyor ben açmıyorum ama bi yerde tv açık olunca gözlerini oraya dikşyor tabi insanlar buna da laf söylüyor bak bak nasıl bakıyor diye kafasını doğduğundan beri dik tutuyor ona da söylüyorlar ne diyeceğimi şaşırdım artık :) bu arada uyandı minnoşum sesi geliyor :))