mugemila 3 ay 10 gunluk bebegim var butun günum onu uyutamaya çalışmakla geçiyor. uyutmak zaten zor o yüzden ses yapmıyorum bile ama gene uyanıyor. 6 saat uyutmaya çalıştıgım oluyor mızıklanıyor uyumak istiyor sürekli ama uykuya dalamiyor.
gmzx mugemila bizi yazmıssınız resmen. bizde 3ay 7gğnlük olduk. her sese duyarlı. ama dışarı çıkıncada gürültüde de uyuyor
Mervee55 Uykusu geldigi zaman süpürge sesi açarak uyutmanizi tavsiye ederim sagdan soldan gelen sesleri de duymaz boylece ben hic istemiyordum alışmasını ama mecbur kalinca o sekilde uyutmaya başladım en azindan biraz daha uzun uyuyo mugemila
annesininaslani Benimki de her sese uyanıyor 7 aylık eşimle yatakta sağımıza solumuza yavaşça dönüyoruz korkumuzdan
mugemila inanın yürümuyorum bile yanından ama uyanıyor ne zaman düzelir bilmiyorum çok yoruldum herkes bir yorum yapiyorum sese alıştır daha çok yoruluyorum
mugemila malesef dışarda bile uyumuyor seslere uyaniyor sürekli nasıl alıştırca bilmiyorum sadece beyaz gürultü sesinde uyuyabiliyor