İkinci girişimde almıştım, ilkinde komisyon aklımı karıştırdı biraz haksız yere bıraktılar.
Geri geri yapacağımız noktaya geldik,önde biraz araçlar birikmişti komisyon önce sağa yanaş ve durup bekle dedi sonra yanaştım ama henüz durmadım, sonra neyse ilerde yaparız devam et dedi. Ben de tekrar sol sinyal vermeden devam ettim durmadığım için orada. Vay efendim neden sol sinyal vermedin kalkarken dedi. E dedim durmadım ki? Kabul etmediler tabi hemen arkaya geç dediler :) Komisyon bazen gıcık çıkıyor bilerek stres yaptırıp kafa karıştırabiliyor mentaliniz güçlü olmalı korkak ve heyecanlı olmayın gerisi kolay.