ayaznannesi Merhaba, evet yaptırdım. Kalabalık ve büyük bir şehirde yaşadığımız için yaptırdık. İki gün öncesinde beyazını denettirdim çok şükür alerjisi yokmuş sonrasında da aşısını yaptırdım. Denetmeden yaptırmayın ve sizde kalabalık bir şehirdeyseniz mutlaka yaptırın hastalıklar epey çoğaldı kış ayındayız bir de.