Mesaj gelicek daha sonra halkbankasından alıyorsun. Tek seferlik olduğu için kart çıkarmana gerek kalmıyor vezneden alıyorsun 🌸 ben ağustosta başvuru yapmıştım ekimde almıştım. İlk öğretmenim ailem uygulamasından, profil diyip orda ödeme listesi olması gerekti öyle hatırlıyorum ordan kontrol edebilirsin