hepbahar123 Kızlar oğlum 3.5 yaşında çocuk tiyatrosuna götürmek çok istiyorum . Ama ilk defada gitcez biletler nerden nasıl alınır . Oğlum ve kendim için mesela iki bilet mi almamız gerekiyor nasil oluyor bilgisi olanlar yazabilri ki lütfen?
GezginPaNDa hepbahar123 beb 2 yaşından beri her hafta götürürum cok faydasını gördüm. Yaşadığınız sehir adi ile birlikte cocuk tiyatrosu yazın biletler çıkar
Ogulluana hepbahar123 evet iki kişilik alacaksınız. Biletinial.com da takip edebilirsiniz şehrinizdeki tiyatroları. Çocuk tiyatroları kısa oluyor 45-50 dakika
Winner İnsta dan yazın çocuk tiyatroları diye bulunduğunuz ilde öyle bulabilirsiniz. Ben hep öyle götürdüm. Google da bakabilirsnz ayrıca çok var
ayhat GezginPaNDa 2 yaşında duruyorlar mı? yaş sınırı hep 4 gördüm. Bebeğim daha 1 yaşında ama onunla hep sürekli tiyatroya gidelim istiyorum. 2 yaş alınıyorsa çok süper ya
hepbahar123 Ogulluana baktım iki kişi 700 oluyor eşim de gelcek mecburen bu sefer üç kişilik bin lirayi geçiyor keşke ücretsiz de olsa
ugurbocegmm hepbahar123 bende oğlumu o yaşlarda götürmeye başladım belediyenin çocuk tiyatroları oluyor uygun da fiyatı, evet 2 bilet alınıyor
cemreninannesi_ hepbahar123 instagramdan buluyorum 2 yaşından beri kızımla gideriz sık sık. Zaten çocuk tiyatroları 45 dk maksimum 1 saat sürüyor sıkılmaz o yüzden 🌸
hepbahar123 cemreninannesi_ bn de ilk defa bilet aldım orraya yarim saat erken gidilecek sanirim ve gösterecekmişiz. Msj geldi telefonuma onu mu göstercez bilet aldığımıza dair
GezginPaNDa ayhat benimki 2 yaşından beri gider bayılır. İlgi meselesi Tiyatroda çocuklar sessizce oturmuyor zaten oglum kendi kendine dans eder cofu zaman. Çünkü coxuk Tiyatrosu aralarda çoğunlukla müzikli oluyor
monica50 hepbahar123 nerde yaşıyorsunuz? istanbuldaysa ibb şehir tiyatrolarına bakın biletler uygun oluyor baya