Alperiminannesi Gurundig markayi kullanan varmi acaba 7230 olan marka 18 cesit 8230 olanda 10 cesit yapiyor karar veremedim oneri sunarmisiniz
myavocado Alperiminannesi Ben de kahve makinesi arayışındayım Philips baya öneriliyor ama ben de henüz kara veremedim. Burda bekleyeyim.
adaatuna Philips kullanıyorum memnunum sadece çok program da olsa benzet programlarla kullanıyoruz yılllardır hep
hsznysr Bende arayıştayım philipsin 4400 5500 arasında kararsızım birinde daha fazla çeşit kahve var hangisini önerirsiniz acaba?
Verammmm Phılıps gereksiz pahalı geliyor bu ara Fressi markasına bakıyorum görünüşü de tam pinterestlik kullanan var mı acaba aramızda☺️
Alperiminannesi Verammmm bende onu dusunuyorumda nasil acaba 5 tane kahve secenegi olan urunmu dediginiz