ipekk05 Ben üst ön dişime bonding dolgu yaptırdım. Aradaki boşluğu da restoratif dolgu ile kapattırdım. Görünüşü çok güzel oldu. Bir dişim uçtan kırık olduğu için onu tamamladığından ilk zamanlar içten kalın gibi hissediyordum. Ama sonra alıştım. O çıkıntı dilinizi kesiyorsa düzelttirin, kesmiyorsa alışırsınız.
Arkadan üç azı dişimde de çürükten dolayı dolgu var. Benim de sızlıyordu dolgu tutmadı sanıyordum o sızlama iki ay sürdü çünkü bruksizm var gece dişlerimi sıkıyorum çenem ağrıyormuş. Gece plağı kullanınca ağrım geçti. Düzenli fırçalayın temiz kullandıkça sızlama azalıyor. Bunlara rağmen geçmiyorsa sabah uyandığınızda ağrıyla uyanıyorsanız belki siz de uykuda diş sıkıyorsunuzdur.