Çamaşır makinesi aldık sürekli sorun çıkarıyor sürekli Servis geliyor ama asla çözüm olmuyor çok ses yapıyor sıkıntısı var amortisörleri değiştiler yine aynı çözümlenmiyor artık bıktım 5 ayda 6 kere Servis geldi ben bunu nasıl iade edebilirim değişime de yanaşmadıkları için bende artık iade olsun istiyorum o zaman madem çözmüyorlar sorunumu ? Ne yapabilirim başına gelen oldu mu nasıl bir yol izlediniz iade yapabildiniz mi veya değişim?