coffee Bir evlilikte sadece aşk veya mantık aramak bence büyük bir aptallıktır. Evlilik ki şu hayatta verebileceğin en önemli karar. Sevdin mi bakacaksın önce bu adamdan eş, aile babası olur mu diye. Evet cevabını veriyorsan evlenmeye karar verirsin. Yok sevmedin, beğenmedin ama parası var diye de evlenilmez yani. Para nereye kadar mutlu edebilir ki insanı insan hayat arkadaşını sevmek, beğenmek ister. Velhasıl kelam Bir evlilikte dengede olmak lazım. Ne kör kütük aşık ne de cennet mahallesindeki pembe olmayalım 😊