coffee kesinlikle aşk evliliği ama aşığım, çok seviyorum, ölüyorum, bitiyorum diyerek mantık dışı evlilikler yapılmamalı. Diğer durumda da mantığıma aşırı yatkın denilerek içinde sevgi ve heyecan olmayan evlilikler yapılmamalı. İkisinin gidişatı genelde mutsuz evlilikle sonuçlanıyor. Hayat dengeden ibarettir. Eşimin kuzeniyle iş arkadaşıydık ve vasıtasıyla tanıştık. Eşim benimle ilgileniyordu bende onunla. Mantığıma ve hayat tarzıma uyumlu olmadığını düşünseydim uzatmazdım, eşimde aynı şekilde. Mantık ve hayat tarzından kastım asla maddiyat değil, flört ve sevgili olduğumuz dönemde birbirimizin diğer insanlara karşı tutumu mesela. Eşimin çocuklu bir kadının kapısını açması, küçük yaşta bir garsona bahşiş bırakması, trafikte yayaya yol vermesi, memleketine gittiğinde ailesinin buzdolabını doldurması gibi gibi küçük detaylar. Bu arada eşime kadar flört ettiğim çoğu erkek böyleydi, kaba saba kimseye rastlamadım ama eşimle ilişkimi evliliğe götürende işte o bahsettiğim aşk ve tatlı heyecan. 💓