Benimde bebeğim 52 günlük kesintisiz 3-4 saat uyduğunu bilmem şimdi bide meme reddi başladı galiba mamaya alışıyor gibi ama onu da vermezsem çocuğun ağlamaktan aklı gidiyor 😟 ah ah yenidoğan bebeğe bakmanın bu kadar zor olduğunu kimse dememişti bana 😅 bir gün düzelir umuduyla büyümesini bekliyorum işte