Kizlar biz 5 aylikken tadimlara basladik ve tadimlar bitti doktorum da 6 aylik olunca 3 ogun doyacak sekilde yedir dedi. Doktor bana boyle soyleyince bana bi kal geldi 😂 o an orada soramadim bi daha da ayni doktora gitme sansimiz yok. Sabah yumurta sarisi lor vs tamam sonrasinda corba vs tamam ama yemek kismi nasil olacak cok karistim. Sizler nasil yapiyorsunuz, yaptiniz?
İnstagramda bebegine 3 ogun verip icerik ureten varsa da isim soyler misiniz..