birannne_ binnur37 ben de öyleydim akşama kadar vallahi şimdi oğlumu uyutup duş alıp mi kahve içmek istiyorum umarım yapabilirim 😒
birannne_ bebiskoveannesi ayyyyy çok üzücü yaaa çok üzücü 😢 ben bazı videolarını izleyemiyorum bile utançtan hâlâ da her fırsatta şükretmek yerine şikayet ediyoruz 😢
birannne_ hasan033 biraz daha gecikebilir belki canım daha erken zannediyorum yine de içine sinmezse bir doktoruna görün ultrasonla incelesin böyle durumlarda tedirginlik oluyor çünkü ister istemez
birannne_ Deletedmom2987 ben Zonguldakta yaşıyorum burada da mancar diyorlar karalahanaya ondan sordum 🥰