MommmyAS benimki kız 37 aylık inanın ne dersek tersini yapıyor, çekil annem desem küsüp ağlıyor saatlerce, konuşamaz olduk herseye üzüldüm diyerek agliyor, bazen çok sinirlerimi bozuyor canın dayak istiyor galiba diyorum her kızdığımda canım dayak istiyor diye yanıma geliyor 😅hergün 1 2 saat geziyoruz haftada 2 defa avm içindeki oyun alanlarına gidiyoruz. Ama yaramazligini geçtim benimki günlük 17 18 saat hiç uyumuyor bu normal mi sizde de böyle mi asla uyumuyor asıl sorunum bu uykusuzluk mahvetti bizi