Ben hiç dedikleri derecede ve giysilerde uyutmuyorum. Kızım 8,5 aylık 2,5 tog içine kısa kol zıbın ve ince tayt giydiriyorum ne üşüyor ne terliyor sık sık kontrol ediyorum. Evim giriş kat normal evlere göre biraz serin, yatarken doğalgazı kapatıyorum 20 derece oluyor. 24 derecede sadece zıbınla uyutun diyolar ben 24derecede uzun pijama yorganla üşüyorum😂