Kizlar normalde düzenli adet olurum Max 3 ya da 4 gün önce olurum ama günü hep duzenliydi bu ay oldum adet ama çok fazla baş ağrısı vs yaşadım ağrı kesici çok içtim neyse günüm bitti üstüne 10 gün geçti şimdi durduk yere kahverengi lekelenmem var karnim ağrıyo midem bulanıyor dermanım yok resmen ayakta dolanmaya böyle bi sorun yaşayan oldu mu hiç aranızda