talhamamy
3 aylıkken anlamaya başlamistim hepsinde farklı aglıyo 6.5 aylığız şu an daha da net anlıyorum artık
Gaz ağlamasında dudakları büzerek içten aglıyo ve gözünden yaş geliyor
Acıktığında mızırdıyarak ağlıyormuş gibi yapıyor 😃
Altı kirlendiginde bağırarak ağlıyormyş gibi yapıyor 😀
Uykusu geldiğinde kafasını yana çevirip ağlıyor 3 aydan beri bu şekilde anlaşıyoruz 😀