cckk 7 ay 4 günlük Aşırı huzursuz sürekli ağlıyor emmeyi reddediyor salyasi aşırı akıyor diş olabilir yaşayan var mı acaba aranızda ve tetagil diş tozu kullanan var mı nasıl etkili mi uykuya da ise yarıyor diyen var
obobok cckk biz kullandık uzun bi süre çok memnunduk. Oğlumda cok seviyordu. Onunla mı alakalı bilmiyorum ama biz anlamadık diş çıkartırken hiç. Bi baktık çıkmış falan. Şuan 3 yasında. Belki genetiklede alakalıdır. Tetagil uyku yapmadı bizde