erkekbebekan Bebeğim aşı olalı 6 gün oldu hala sulu kaka yapıyor günde 2 3 defa hastaneye götürdüm 5 defaya kadar normal dedi geçmiyor bir türlü katılaşmadı da kakası bu durumu yaşayan var mı
minnosbirkiz erkekbebekan takipli olduğunuz doktorunuz var mı, böyle durumlarda damla öneriyor bizim doktor, bağırsak florasını düzenliyor