Betull aynı canım ya benim bebeğimde 9 aylık o iştahlı çocuk gitti.ağzını kitliyor resmen takla atıyorum yedirmek için.mamayıda itekliyor anlamadım ki.dişten dolayı sanırım 3.geliyor bizimde.sanki zayıflamış gibi geliyor gözüme psikolojik olarak 🤷♀️