Pinkgold Merhaba Anneler Oğlum 2.5 yaşında öğle uykusu yapmıyor önceden uyutuyordum 15-20 dk sonra kalkıyordu şimdide öğle uykusu yapmıyoruz Sizde durumlar nasıl
Prensesannesi32 Pinkgold biz 2.5 yasini 2 ay gectik istediği zaman uyuyor zorlama yapmiyorum zaten bazen dile getiriyor uykum var diye
hayalperest2310 Pinkgold benim kızım 2 yaşından sonra bıraktı ne yaptıysam uyumadı gece 8-9 arası uykuya geçiyor
TunaGoktug 2 yaşında bıraktı öğlen uykusunu şu an 3 yaşında 1 yıldır öğlen 5-6 kez uyumuştur o da çok yorulduysa kendi kendine uyudu.