İlk 10 gün kadar sütüm azdı ve bebeğim besleme sonrası huzursuz olduğu için mamayla destekledik. Biberona alışıp meme reddi olmasın diye enjektörle verdik içebildiği kadar içiriyordum. Sonra sütüm arttı bebeğimin de doyup huzurla uyduğunu görünce mamayı bıraktım. Bu arada dün 1 aylık olduk biz :)