10 aylık bebeklerinize günde kaç ölçek veya ml mama içiriyorsunuz ??? Oğlum mama içmeyi hiç bi zmn sevmedi sevdiremedim 7. Aya kadar sadece uykuda içti 7. Aydan sonra ara ara red etse de cok cok cok açsa 60-90 ml içiyor.. ama asla diğer bebekler gibi iştahla mama içtiğini biberon tuttuğunu görmedim.. öyle bi bebek düşünün ki mamayı kaşıkla zor içiriyorum 10 aylık oldu hala bazen enjektörle içiyor..en azından 1.5 2 yaşa kadar içsin istiyorum... günde toplamda 500 ml zor içiyor bazen o kadar da içmiyor.. gece beslenmesi ztn yok . Sizce az mı ? Sevmesi için napabilirim veya kahvaltılarına , muhallebilerine toz olarak eklesem aynı vitamin değerini karşılar mı ???