hshajsjj 23 yaşında ben ve çocuk aynı cümle içerisinde bile geçmiyordu. 29 yaşımda evlendim, 30 anne oldum. Sülalemizde erken evlilik yapan yok, erkeni de ben diyebilirim. Çocuk hiç ilgi alanım değildi, kendim anne olana kadar hiç kimsenin çocuğunu sevmedim açıkçası, kucağıma bile almadım😆 bilinçli bir şekilde anne olmayı seçtim diyelim maddi manevi olarak hazır olduğumu hissettiğimde daha doğrusu. Anneliğin zor kısımları oluyor, böyle durumlarda kendime diyorum bunu ben seçtim, çocuğum seçmedi, benim sorumluluklarım ve her şey yoluna giriyor.